Op zondag 8 februari vond de KCAR Kata Cup plaats.
Na de organiserende club waren wij de tweede grootste vertegenwoordigde club, met maar liefst 41 deelnemers. Een indrukwekkende opkomst waar we bijzonder trots op mogen zijn.
Resultaten
Eerste plaats: Lotte, Margaux, Mirthe en Amira
Tweede plaats: Fien, Gustaaf en Roja
Derde plaats: Dina, Elias, Lars, Rim, Ranya, Stephanie, Amelie, Sofia en Elano
Net naast het podium, na een verloren herkansing, eindigden Max, Sebastiaan, Aiko, Billy en Tinne. Zij leverden stuk voor stuk een sterke wedstrijd.
Ook de deelnemers zonder herkansing verdienen zeker erkenning voor hun inzet en prestaties: Anaïs, Emma, Thomas, Robbe, Mahan, Christino, Edward, Jason, Gurjet, Djamila, Khadja, Kheuavanh, Mathieu, Rejwan, Mariam, Nicole, Robbe en Klarissy. Hun deelname getuigt van moed, doorzettingsvermogen en enthousiasme.
Daarnaast konden we rekenen op de inzet van vijf coaches: An G., An L., Koen, Dieter en Simon. Hun begeleiding en steun langs de mat waren van grote waarde.
Eveneens een welgemeende dank aan onze scheidsrechters: Daan, Stany, Serge, Marianne en Lien. Dankzij hun inzet kon de wedstrijd op een correcte en sportieve manier verlopen.
Tot slot gaat er ook een woord van dank uit naar alle supporters. Hun aanmoedigingen zorgden voor een warme en motiverende sfeer gedurende de hele dag.
Het was een geslaagde dag, met sterke prestaties op alle vlakken. Trots op iedereen die hieraan heeft bijgedragen.