Afgelopen week kreeg onze club wel héél bijzonder bezoek!Â
We mochten niemand minder dan de kerstman verwelkomen, en dat niet één, niet twee, maar maar liefst drie keer. Zijn bezoek zorgde voor heel wat blije gezichten, kerstsfeer en natuurlijk ook lekkers.
Op woensdag 17 december maakte de kerstman een eerste stop in Zoutleeuw. Daar kwam hij langs om onze leden te verrassen met heerlijke traktaties en om de gezellige kerstsfeer alvast op gang te brengen.
Een dag later, op donderdag 18 december, was het de beurt aan onze jongste leden in Sint-Truiden. Tijdens de kids-training zetten zij hun beste beentje voor en brachten ze een speciaal dansje voor de kerstman. Hun enthousiasme zorgde ervoor dat ook zij met iets lekkers naar huis gingen.
Op vrijdag 19 december kwam de kerstman nog een derde en laatste keer langs in  Sint-Truiden. We sloten daar feestelijk af met een gezamenlijk kerstliedje, waarna de kerstman opnieuw voor een smakelijke verrassing zorgde.
Wij willen de kerstman van harte bedanken voor zijn bezoek aan onze club en voor al het lekkers dat hij meebracht. Dankzij hem werd het een onvergetelijke en warme afsluiter van het jaar voor groot en klein!