De enige echte Tomodachi cup!

Zondag 18 januari was het eindelijk zover: dé Tomodachi Cup!
En wat voor één… het werd een fantastische, intense en vooral onvergetelijke dag !

Onze club was ijzersterk vertegenwoordigd, met maar liefst 17 podiumplaatsen, een resultaat om ontzettend trots op te zijn!

🥉 Derde plaatsen gingen naar Elias, Thomas, Ranya, Mahan, Christino, Dina en Luna.
🥈 Tweede plaatsen werden knap behaald door Klarissy, Margaux en Sofia.
🥇 En helemaal bovenaan, op het hoogste trapje, schitterden Roja, Edward, Nil, Elano, Anaïs, Mariam en Mirthe. Zij mochten de beker in handen nemen en dat was méér dan verdiend!

Een dikke proficiat aan álle deelnemers — ook aan wie net naast het podium viel. Iedereen heeft inzet, doorzettingsvermogen en teamspirit getoond, en dat was prachtig om te zien.

Tot slot een welgemeende dankjewel aan de coaches van de dag: Koen, Dieter en Mirthe, voor hun inzet en begeleiding.
Maar vooral ook een enorme dank aan iedereen van onze club die heeft meegeholpen aan de voorbereidingen en op de dag zelf. Zonder jullie was dit nooit zo’n topeditie geworden.

Dank jullie wel! Samen maakten we dit mogelijk!

klik hier voor de FOTO’S!